Nadzorno operativni centar
Operateri u Securitasovom nadzorno operativnom centru od 0-24 prate i koordiniraju sve sustave zaštite koji su povezani na centar, poput protuprovalnih alarmnih sustava i sustava videonadzora u poslovnim i privatnim prostorima, sustave za dojavu požara, GPS sustave u vozilima naših korisnika i Securitasovim vozilima, sustave osobne zaštite itd.
Uvijek spremni reagirati
Ako se odmah ne reagira na događaje poput krađe, vandalizma ili požara, posljedice mogu biti ozbiljne. Jednostavno je- što ste brže upozoreni na potencijalnu prijetnju, manje su šanse za njezinu posljedicu. Zbog toga je povezanost sustava zaštite na centralno dojavni sustav u nadzornom centru zaštitarske kompanije vrlo važna. Operateri u nadzorno operativnom centru Securitasa od 0-24 prate i koordiniraju sve sustave zaštite koji su povezani na centar. Securitas Hrvatska trenutno ima povezano više od 5.000 objekata na centralnom nadzornom sustavu.
Nakon primljene dojave o alarmu ili pri zapažanju sumnjive situacije sustavom videonadzora ili nadzora vozila, Securitasovi operateri provjeravaju njezinu autentičnost i dalje postupaju po proceduri koja je usklađena s korisnikom usluga. Na alarm najčešće reagira naša interventna ekipa osposobljenih i iskusnih zaštitara koji u najkraćem mogućem vremenu otklanjaju uzroke i štite objekt do dolaska pripadnika MUP-a, vatrogasaca ili korisnika usluge.
Srce svih operacija
U Securitasu volimo reći da je naš nadzorno operativni centar ili kako ga ponekad zovemo Securitasov operativni centar (SOC), srce svih naših operacija. On igra centralnu ulogu u našoj sigurnosnoj strategiji. Oko 20 operatera ključna su podrška našoj kompaniji, našim zaštitarima na objektima i našim klijentima. Broj kojeg zovete kad vam zatreba pomoć ili korisnička podrška zvoni upravo u Securitasovom nadzorno operativnom centru.
Zahvaljujući naprednoj tehnologiji Securitasov nadzorno operativni centar pruža brojne mogućnosti:
- virualne ophodnje objekata putem videonadzora
- pomoć starijim osobama u slučaju pada, gubitka svijesti, napada panike, požara itd. ili potrebe za redovitim medicinskim nadzorom
- nadzor vozila
- korisničku podršku
- otvaranje/ zatvaranje kolnih i pješačkih ulaza na objektima klijenata
- izdavanje glasovnih upozorenja
- komunikaciju putem portafona itd.